Albin Elis Mikael

Dessa namn får våran son. 
Albin var det namn som vi båda tyckte om och som vi tycker passar vår lille pojk. 
Elis är ett namn som finns på min sida, min pappa, min storebror och mon farfar har det namnet. 
Mikael är från Fredriks sida, det heter han och hans bröder i andra namn. 
Det känns fint att han har del av båda sidorna av våra familjer. 
Efternamnet blir Broberg. Om vi gifter oss nån gång så tänker jag att jag lägger till Broberg (för jag kommer inte plocka bort mitt efternamn, som ju också är ett ganska unikt namn). Det är lättare att jag har dubbelnamn än att Albin ska ha det. 
(null)

(null)

Innan han föddes fick jag upp reklam på min Facebook om en tavla man kunde beställa där själva motivet var i verklig skala, så en sådan har vi beställt. Super fin! Den pryder nu vårt vardagsrum. :) 
(null)

Kommentera här: