Flera möten för Albin <3

Förra veckan fick Albin göra flera nya möten. 

På måndagen åkte vi in till Uppsala där jag stämt träff med Mia, som jag jobbade tillsammans med på Uppsala stift 2012-2013 och som blev en mycket god vän. 
Vi åt lunch på UKK, mycket god lax! Lite dyrt ställe, men mycket god mat och en stor sallads buffé! Så om man inte har något emot att lägga lite extra pengar så kan jag varmt rekomendera det! Men kanske inte ett ställe man går till särskilt ofta, med tanke på priset! 
Albin tyckte i alla fall mycket om Mia, han skrattade och och "pratade" på med henne. 
Han fick en fin sångbok i present. En "användarvänlig" som Mia kallade den. Den har alltså använts av hennes barn och de har ritat lite i den, men då kan även Albin få göra det och det gör inget! :) 
Fin tanke tycker jag!


 
På onsdagen kom min moster och hälsade på. Jag gjorde rabarberpaj och så fikade vi och umgicks. 
Albin var på sitt vanliga goda humör även vid detta möte. :) 
 
 
På fredagen åkte jag, Albin, min syster, Melker och mamma och pappa och hälsade på min farmor igen. 
Vi tog en bild på fyra generationer av fsmiljen (farmor, pappa, jag och Albin och Melker).
Tyvärr har jag inte fått den bilden ännu så jag kan visa den, men gör det vid tillfälle. 
På vägen hem från Rimo åkte vi förbi Bondens glasskalas och fikade. 
En mycket msig dag. 

 
Lördag firade vi att Fredriks lillebror fyllt 30 år genom att spela Bowling och ut och äta. Tyvärr blev det inte en sån posetiv upplevelse för lille Albin som tycket att det var för mycket ljud (trots hörselkåpor) och varmt, så vi fick åka hem ganska tidigt. 

 
 

Kommentera här: