Vardag

Jag försöker just nu att få in lite rutiner i mitt liv.
Jag är så dålig på att ha det och att hålla dem, men jag märker att jag funkar bättre när jag väl har dem. Jag kan fokusera bättre och får mer gjort och känner en balas när jag väl har dem.
Så när det lite omstart nästan.

En sak jag börjat med är ju träning och kost.
Jag har inte börjat super-tränat och blivit värsta fitness människan men jag har gått till Fanny på Stay Fit med Fanny och fått lite träningsprogram som jag försöker göra två gånger i veckan samt att jag tar promenader.
Jag har inte häller startat någon diet. Men jag tänker över vad jag stoppar i mig och hur mycket jag stoppar i mig och tänker att skära ner på socker, kolhydrater och in med mer grönsaker och frukt.
Jag tar även lite kosttillskott som jag känner gör mig piggare och att jag orkar mer.
Det har givit lite resultat. Jag har väl gått ner en ca. 3 kg. och jag jobbar för att det ska bli några kg. till.
Varför gör jag detta? undrar kanske någon.

Framför allt så är det för att få en bättre hälsa. Känna att jag orkar mer.
Men sedan är det ju för att gå ner ett par kg. Jag är så TRÖTT på att folk kommer fram och frågar när det är dags.
NEJ!! JAG ÄR INTE GRAVID!!!!!
Fatta det nu!!
Jag LOVAR, LOVAR L O V A R att jag ska tala om när det är så, men det är inte nu.

Sen har vi ju sången.
Love of my life!
Hur skulle jag klara mig utan den! Jag försöker just nu att få in den mer. Att hitta tid för att sjunga med tjejerna i Lady Singers, lite fler dop, bröllop och begravningar samt lite egen tid för övning och så.
Jag har några tankar över hur jag vill att min framtid ska se ut och det gör att jag känner en riktning just nu och det är så kul! :)

Nej, nu ska huvudet och kroppen få landa skönt och så ska jag krama lite på min största kärlek! <3

Kram på er!

Kommentera här: