Tillbaka!

Den här veckan har jag börjat jobba i min gamla församling igen. 
Så nu är jag tillbaka i Östhammar !
Det känns väldigt roligt och det ska bli väldigt spännande i höst! 
Nya kolegor, nya arbetsuppgifter och även en del gamla bekantskaper!  😀

Jag kommer dock att vara kvar lite i Öregrund och ha Barnkören där. Det känns också väldigt roligt! 

Annars är jag nu, efter en lång paus, äntligen klar med panelen i hallen! Det blev väldigt bra! Så nu ska vi välja lite nya tapeter! 

Idag är det ju min födelsedag så mamma, pappa och min storebror var här och fikade. Syrran och Melker var här i tisdags eftersom han skulle till sin pappa idag. 
Fick ett jätte fint kakfat av dem! 
Av Fredrik har jag fått en hotellövernattning i Stockholm och en kväll på Grönan med konsert imorgon. Magnus Uggla spelar, så det blir kul! 

Snart är det dags att hoppa i säng! Man blir trött av att fylla år! 😉
Kram på er ! 

Kommentera här: