Vardag

Sitter just nu på jobbet, fast jag börjar inte jobba för än om 10 min.
Hade ett tidigt pass med Fanny idag. Har ju bara tränat en gång sen jag var till henne sist, så det kändes lite pinit, men hon är ju så bra för hon förstår ju att det kan vara svårt ibland. Och så är hon peppande också, det gillar jag! :)
Så nu får man ta och ta sig i kragen och böra på igen!
 
Efter det var jag iväg och övade inför en begravning jag ska sjunga på nu på fredag. Jag skall få sjunga med Lill-Bengt! Jätte kul att få sjunga med någon som är en sån erfaren musiker och som är lite av en levande legend i sitt område.
Satt ner en stund och pratade med honom och frågade lite om hans liv och musikerbakgrund och det är farsinerande alltså! 
 
Idag blir det annars en del möten och så blir det lite övning men Barnkören i Öregrund och med Gospelkören.
Så det blir en kul dag det här! :D
 
Kram på er! 

Kommentera här: