Mycket roligt på G!

I helgen var jag på första konfirmandlägret med den här gruppen. Det vart en fin och bra helg. Men det är klart att det blir stressigt och mycket på en gång men det är kul också!
 
Så igår var jag ledig stor del av dagen, jag jobbade en liten stund på förmiddagen med Star. 
Hade ett möte med produktionsgruppen och sedan en uttagning. Mycket spännande blir det! :)
Och igår kväll var jag och träffade produktionsgruppen i Teater Roslagen som planerar för fullt för en uppsättning till sommaren. Det kommer att bli så kul! En riktig dröm blir det! 
Jag ska få spela en av de roller som jag verkligen velat få göra nån gång, så kul!! :D
Vill inte riktigt släppa all info om detta innan vi fått allt lite mer klart, men det kommer att bli grymt kul! 
 
Ikväll har jag varit och träffat mina fina bruttor i Lady Singers! Vi planerar julmusik för fullt! Jätte kul även det!! :D
Känns jätte kul att få komma igång med det! 
Nu behöver vi bara få några spelningar också. :)
 
Och imorgon blir det Gospelkören igen! Så kul!! 
 
Nej, nu är det dags att hoppa ner i sängen och kanske titta på nån tv-serie eller så. 
 
Ha de! :D
Kram
 
 

Kommentera här: