Ledighet

Nu var min arbetsvecka slut för den här veckan. Fyra dagars ledighet väntar! Härligt! :D
Vi ska, som vi har gjort ett par år nu, göra vår sista tur med husvagnen i helgen. En lång weekend i Rättvik för Rättviks marknad! Ska bli riktigt kul! :)
Mamma, pappa, Agneta och Melker följer också med.
 
Idag har jag haft årets konfagrupp för första gången. Det finns ett gäng lite snackisar, som vanligt men annars så tror jag att de är ett trevligt gäng! 
Nästa vecka ska vi ha vårt första läger. Vi brukar ha tre läger med konfirmanderna. Två kortare helgläger på nära håll och ett längre någonstans längre bort och så blir det även i år. 
Det första lägret blir i Harg. 
Det brukar vara en helg för att lära känna varandra bättre och jobba ihop gruppen. 
 
Och nu på kvällen har jag övat med Gospelkören. Vi är just nu ett gäng på 8 st. som är stadigt återkommande. Jag hoppas att vi kan li lika många till i alla fall. 16-20 st. skulle ju vara toppen kul om vi kunde vara! 
De som kommer nu är i alla fall mycket duktiga tycker jag. Fina röster som gör sig ihop. 
Vi övar just nu på två sånger som vi ska framföra vid en insamlingskväll samt att vi har några extra låtar vi övar på till något senare tillfälle, så att vi har lite repetoar att köra. 
Nästa grej vi ska öva är julsånger. Vi ska vara med på en Luciakonsert i Forsmark tillsammans med de andra körerna i församlingen. 
 
Nej, nu ska jag ta och lägga mig i sängen och bara sova! Och imorgon blir det den sista packningen och sedan drar vi mot Rättvik! 
Vi ses! :D
 
Kram!
 
 

Kommentera här: