Long time no see...

Ja, jag är verkligen inte så bra på att hålla igång den här bloggen! Haha... 
Men nu känner jag ett litet ryck att försöka igen! 

Jag har just nu semester från mitt jobb i Öregrund-Gräsö församling.
Detta är min tredje vecka som just passerat. 
Och den här veckan har ju varit galet kul! 
Jag ville ju åka till London när jag fyllde 30, men det blev inte så. Och året efter så åkte Fredrik och jag till Grann Canaria eftersom han skulle på rehabilitering dit och i våras vart det Fuerteventura.  
Men nu beslutade jag och mina två vänner Maria och Lena att vi åker! 
Jag hade ju ett presentkort från mina föräldrar och syskon låg som höll på att gå ut så vi bokade och åkte i fredags. 

Det var så roligt! Shopping , musikal, mat, skratt, långa promenader och så vidare!  
En härlig stad! Jag viste redan innan på något vis att jag skulle gilla den!  

Här är lite bilder från resan! 







Kommentera här: