Luleå del 2

Det har varit en lång dag men med mycket bra innehåll!

Vi har pratat ekonomi och fått lära oss om olika begrepp och hur man tänker, mycket bra! En snabbkurs som man nog skulle behöva fördjupa sig i men det var bra att få lite kunskap som man sen kan fördjupa.
Efter det fick vi lite paus innan middag och då tog jag chansen att träffa min gamla klasskamrat. Vi fikade och pratade om vad vi gör nu och lite vad som hänt, ja sånt där som man pratar om när man inte setts på länge.

Efter det var det dags för middag. Mycket gott! Där fick vi underhållning av Sveriges nordligaste riksspeleman Daniel Wikslund.
Jag är ju inte så där jätte bevandrad i folkmusik och det är väll inte min favorit att lyssna på. Men han var verkligen bra! Humoristisk och väldigt spelteknisk och varierande program. Jag gillart!

Nu ligger jag i min säng som är super skön!! Gillar verkligen Clarions hotell! :)

Fortsättning följer på detta äventyr imorgon! Ha de gött!







Kommentera här: