Helgen

I går började dagen med att jag bakade scones och sen kom Maria och Lena och vi planerade lite inför ett kommande jobb.
Efter det packade jag och Fredrik lite och så tog vi husvagnen som han hämtade i torsdags och åkte på en liten mini semester till Ängskärs Havscamping. En liten kaming utanför Skärplinge.
En mysig camping med vacker utsikt och fin natur!
På kvällen blev det en liten tur till Gävle där vi var på Churchstreet Saloon. Ett ställe jag bara hört om tidigare och det var en posetiv upplevelse så dit kommer vi nog gå igen.

Idag har jag repat Romeo och Julia och det går framåt även om vi fortfarande saknar en del folk för ensemble saker. Hoppas vi kan få tag på fler det skulle bli så snyggt!
Pjäsen blir bra. Den blir humoristisk och berörande och det kommer bli bra med blandade uttryck.

Drn här veckan blir lite kort, fast ändå inte.
Jobbar två dagar och sen är jag ledig två och på fredag åker jag till Gotland med konfirmanderna i fem dagar.
Börjar närma sig slut tampen nu.

Hoppas att ni som läser detta också haft en bra helg! Min har varit ganska skön helt enkelt. :)





Kommentera här: