Valborg

Igår var det en mycket fullspäckad dag!

Vaknade mycket trött och inser att jag skall vara på ett möte på jobbet 30 min senare, så det var bara å göra det absolut nödvändigaste och kasta sig iväg!
Väl på jobbet var det möte med gruppen som jobbar med kommunens sångtävling Star.
Ett mycket bra möte där vi fick mycket bra sagt och nu är det bara att skrida till verket!
Sedan blev det en del planering och fixa för saker som kommer fram över och på eftermiddag/kväll kom konfirmanderna.
 
Hemma blev det en del fix med räkningar och sådant och så var det dags att städa akvariet så det blev gjort igår.

Idag är det sista april och jag sitter just nu på jobbet och har redan fått mycket gjort!
Ska jobba en lite kortare dag idag och på eftermiddagen blir det en tur till Uppsala då Fredrik ska klippa sig och sen får vi se vad vi hittar på ikväll.
Känns lite skönt att inte känna att ha en massa MÅSTE denna dag!
Under, kanske framför allt gymnasietiden var det ett litet måste att man skulle ha så kul den här dagen och så blev det oftast fiasko!
Nu blir det nog lite lugnare skulle jag tro. Känns skönt!
 
Sen ska jag vara ledig i fyra dagar så det blir toppen skönt! :D

Hoppas ni får en fin Valborgsmässoafton och ta det lugnt!
 

Kommentera här: