Ny start!

Hej på er!

Jag har inte skrivit här på över ett år såg jag nyss.
Jag har faktiskt övervägt om jag skulle lägga ner den här bloggen men nu känner jag lite ny inspiration så jag ska försöka ta lite nya tag!

En hel del har naturligtvis hänt sedan dess och allt kan jag inte skriva här för då skulle det bli alldeles för långt!

Men jag har i alla fall gått tillbaka till mitt gamla jobb eftersom det andra var ett vikariat på ett år.
Så nu är det mycket sång och musik i mitt liv igen, något jag saknade under förra året.

Jag har fyllt 30. Hade ett kalas som var härligt! :)

Jag ställde upp i kyrkovalet och är nu politiskt aktiv i kyrkopolitiken.

The Glamourett's finns inte längre utan vi splitrades i början av det här året men en ny konstellation har bildats och vi har precis startat så det känns spännande! :)

Jag har blivit involverad i ett teater projekt där vi skall göra en tolkning av Romeo och Julia som känns spännande! Och jag ska spela Julia! Känns jätte kul!

Efter flera års sökande har jag hittat en sångpedagog i Uppsala som jag trivs mycket bra med! Känns kul att ta upp det igen och att få jobba mer med min egena röst!

Sen är det en spännande sak på G som jag inte kan gå ut mrd helt än men som jag snart kommer att berätta om som kommer att innebära lite nystart för mig!
En liten teaser för att fortsätta följa mig och den här bloggen kanske! ;)

Men det allra senaste som hänt är att jag varit på semester på Gran Canaria.
Fredrik var på rehabiliterings resa via sitt jobb (han opererade sig för diskbråck i september) i tre veckor.
Så under påskveckan tog jag lite semester och åkte ner och hälsade på och solade och badade och bara la bort allt annat ett tag!
Super skönt var det!
Det var första gången som jag var på en riktig solsemester. Och det känns som att jag kan tänka mig att göra om!

Ja, detta var väll lite av vad som hänt och vad som är på G! Nu ska jag försöka köra här ifrån!
Hoppas ni vill vara med mig! :)

Kram!


Bild från poolen på Gran Canaria.


Kommentera här: