Mycket jobb!

Hej på er!
 
Just nu sitter jag i soffan hemma och ska aldeles strax bege mig iväg till jobbet. Idag ska jag till Breidagård som är en våra två Stiftsgårdar i Uppsala stift. Jag har aldrig varit dit så de ska bli kul att se hur de ser ut. Jag har hört att de ska vara fint och mysigt. :)
 
Igår så hade jag möten hela dagen. Först var det Nätverksmöte med de som gått utbildningen "Att leda ideella" och det var trevligt och vi hade mycket att prata om så tiden bara flög iväg! Vi hann inte riktigt prata om allt vi ville, men så kan de ju vara ibland.
Sen var jag till Förbundskansliet för Svenska kyrkans unga och hälsade på Johanna som är min kontaktperson där och hon informerade mig om massor av saker och visade lite funktioner på medlemmssidorna och gav mig en massa bra tips! Sen kom även ordförnade Johan och berättade en massa som var kul att höra! Ett bra möte och de var kul att träffa dem! :)
 
Den här veckan så är det ganska mycket som händer faktiskt. Imorgon så är jag ledig, men har ett gig i Fyriskpark med The Glamourette´s, de ska bli skit kul! Vi spelade i lördags på en bygdegård också och de var så kul! De var länge sedan vi spelade sist så de var kul att göra de igen! Hoppas de kan bli lite fler jobb framöver. :)
 
På torsdag så har jag också möten hela dagen och fredag-söndag så har jag Destriktstyrelse möte. Vi ska prata budget och verksamhet under 2013. Ett lååångt möte, men de ska bli kul att komma igång och få träffa alla. 
 
Och nästa vecka är det också många möten och så, men de känns kul! 
 
Nej, nu ska jag förbereda mig för att åka iväg! Hoppas jag inte kör allt för vilse! Haha...
 
Pus å kram!

Kommentera här: