Regnet de bara öser ner...

Ja, de gör verkligen inget annat än regnar!
Gu va trist!

Tur att man slipper vara ute då ra!
Har haft en kul dag på kontoret idag. Mycket att göra, men jag trivs ju med de så de gör mig inget. :)
Och så har de liksom varit en go stämning i vår korridor idag! Härligt va de! :)

Nu sitter jag och väntar igen då på nästa grupp som jag ska ha möte med.
Möten och möten... Vissa tycker ju att de e trist och får kårar på ryggen av möten, men jag tycker nog att de e helt ok. Och de möten som jag sitter i är (många, men inte alla) väldigt kreativa. Så de e ganska kul faktiskt. :)
Ja, detta möte handlar om höstens stora ungdomsläger, STUM.
De börjar närma sig och de känns kul!
Just nu är vi 117 anmälda och som mest kan vi bli 250, de blir vi nog inte men en 130-150 kanske... Mycket folk i mitt sammanhang som jag kommer ifrån i alla fall.
Och jag är chef den här gången! Känns ju lite pirrigt! Men jag har mycket duktigt folk runt mig och en del som jag jobbat med förr som jag vet kommer bli bra, så jag känner mig ändå lugn.

Hoppas ni har de mysigt hemma i stugor och lägenheter!

Kramar från lilla mig!

Kommentera här: