På G!

Hej!
 
Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera igen! Typiskt! Men de e väll så, jag är en som skriver i perioder!
 
Idag ska jag iväg på ett av mina politiska uppdrag jag har i Östhammars kommun.
Vi ska ha första träffen inför Östhammars musikvecka 2013.
Ny kultursekriterare har vi ju fått så de blir spännande att se vad de blir för nya tankar som kommer från henne och vad som kommer att hända med Östhammars musikvecka framöver!
Jag har några idéer som jag ska försöka dela med mig av så får vi se vart de tar vägen.
 
Och på fredag är det dags för Star 2012!
I år får vi vara i Ladan i Gimo eftersom Storbrunn i Östhammar, där vi varit de senaste åren är under renovering.
Dessutom så är jag inte lika mycket involverad i saker och ting eftersom jag har annat jobb.
Så jag har gjort finalaffischen, jag har pratat med lite folk runt om och mest bara varit med i planering. Men på fredag då ska jaga vara värdinna och se till att allt flyter på som de ska.
Nytt för i år är även att vi har en "kändisjurymedlem". Dogge Doggelito är med! De blir kul!
Star är en väldigt bra grej som händer under höstlovet i vår kommun och Star är defenetivt värd lite mer uppmärksamhet! 
 
Och nästa vecka, då smäller de igen! Då kör vi STUM 2012 i Lötenkyrkan. 176 personer är det som kommer! Super kul ska de bli!
De e lite saker som fortfarande behöver fixas men annars så är de på G!

Nej, dags att lyfta sig lite i kragen och ta tag i en och annan sak nu!
 
Puss å kram!
 
 
 
 

Kommentera här: