Torsdag

Igår fick jag mobilväskan! den var jätte fin!
Många på jobbet gillade den med ;)

Har jobbat en del med musikalsaker på senast, Ungdomsensemblen ska nämligen göra en konsert i musikveckan där de sjunger musik och gör scener ur olika musikaler på musikveckan.
De ska bli jätte kul!
Tror att det här kan bli bland det bästa hit tills! Känns som att jag hittat saker som passar alla bra! :)

Jag har blivit solokvist så här på torsdags kvällen.
F ringde på eftermiddagen och hade fått en plats på en rock kryssning.
Så här har väll egentligen inte gjorts nånting!
Och de har varit super skönt!!!
Hade lite huvudvärk när jag kom hem!
De spacklade taket på mitt rum på jobbet idag och de var en jätte stark lukt från de!

Imorgon ska vi ut på lite after-work några från jobbet de ska bli kul! De har vi aldrig gjort så de ska bli trevligt! :)

Nej, nu ska jag krypa ner lite till i sängen och titta på Sex and the City eller Crimenal mindes eller nått... :)

Kommentera här: