Mer sjuk.. :(

Här ligger man nu i sängen och bara hostar och hostar...
Blir bara mer och mer förkyld...
Inte så att sångrösten är så mycket påverkad men att prata är näst intill omöjligt!
Ocg fortsätter det så här så  får man nog förbli tyst.

Så idag har jag varit hemma för att vila mig lite så att jag ska orka med allt som händer framöver.
Fast på kvällen så var jag ut en liten sväng.
Vi hade gjort upp i kören att vi skulle gå och titta på Amanda som var med i Kulturskolans musikal och de kände jag var ju inte så ansträngade för halsen så de gjorde vi!
De var kul att se!
Måste säga att musikerna är riktigt duktiga! Visst, lite små missar men de kan ju hända den bästa!
Och de solister som sjöng är ju riktigt duktiga!
Men de var ingen överraskning, kände ju till alla dem och de är ju duktiga!
Så de var kul!

Fick förresten en förfrågan idag om att hjälpa till att casta lite unga talanger till Kvarterspumpen i sommar så de ska jag göra, har redan några idéer... Ska inte säga mer än så, lite hemlisar måste man ha ;)

Imorgon är det påskvandringar för åk 4 på jobbet så jag ska väll gå dit och försöka se om jag kan fia de, de beror väll lite på i vilken form man vaknar i morgon bitti...
Ska sjunga på en begravning också så vi hoppas på bra!
Nej, försöka få lite sömn nu då!

Puss å kram!

Kommentera här: