Sjukling...

Hejsan svejsan!
Ligger här i sängen och kollar på tv.
Är förkyld... IGEN! De var inte länge sen som jag var snörvlig och nu är de tillbax igen!
Vill inte! Har mycket på G som ska hända snart, en hel del sång jobb så jag har verkligen inte tid med det här!

Flyttade kontoret igår, de gick bra och de blev väldigt bra!
De e sjukt mycket större än förut så de e kul!

Men annar så rullar de på lite just nu med sångjobb!
Lite beravningar, nån församlingsgrej på G, en konsert och ett företagsgigg bl.a.
De e kul att de ligger på lite för de e så mycket roligare när man får jobba på lite å de inte blir en massa låååånga pauser emellan.

Snart är de dags för flytt också, måste börja packa!!
Har inte böjat än och jag vet inte riktigt var jag ska börja!

Nej, nu ska jag sova!
Har sovit jätte dåligt i natt så jag måste försöka sova lite nu!

God natt!

Kommentera här: