Söndags-date

Dagen har spenderats med mamma och lille M.
Min syster har varit bort rest med en kompis över helgen så mamma och pappa har varit barnvakt i helgen och idag var sista dagen så jag åkte över och lekte med lillen och hade skoj! :)
På eftermiddagen så åkte jag och jobbade, hade lite saker att fixa med, ett repotage till kyrknytt, lite papper till ett av boendena i Holland och lite annat små fix och sen på kvällen kom en av tjejerna i Ungdomsensemblen och hade sånglektion. :)

Nu på kvällen har vi lagat go mat, köttfärslimpa med kokt potatis, gäddsås och lingonsylt.
Mumms!

Nu sitter man i soffan och jag är lite frusen så jag har lindat in mig en filt och ska gå ner och göra lite the tror jag. Väntar på att CSI ska börja kl. 21, de e riktigt bra! :)

Igår va vi ju på bio förresten!
Vi såg En gång i Phucket.
Den var helt ok. Rolig. Kanske inte det bästa jag sett men de var en kul film i alla fall.
Söndagar har blivit en sån dag då vi brukar gå på bio på, det är en sån där skön grej att göra, inte så ansträngande och så får man spendera lite tid tillsammans.
Söndags-date ;)



Imorgon är det full rulle, konfirmander, möte och planering.
Nej, nu ska jag luta mig tillbaka lite igen!

Kommentera här: