Politiskt uppdrag - Belive 2012

God morgon!

Ligger fortfarande i sängen och drar mig, har haft det så ett par helger nu och de e värkligen såå skönt att bara kunna ligga kvar och se lite på tv, eller någon film eller så och äta lite fulle och bara få starta lite långsamt. :)

Igår va jag på politiskt uppdrag.
En av estetklasserna på Brux hade anordnat en talangtävling, Belive 2012 för allt som går att ställa ut, eller som kunde fraföras på en scen.
Mycket roligt!
Jag var där som jurymedlem från Kulturnämden.
Det var många duktiga så de var verkligen inte lätt att hitta en, men vi kom ganska snabt över ens om vilka vi tillslut gillade bäst, men det var verkligen inte helt lätt.
Men de var kul att vara med på! :)

Idag ska jag inte göra så mycket, jag ska nog mest bara vara hemma och ta det lite lugnt och bara va men jag ska ut på en liten grej.
Ska till min kompis Sandra och gå på ett home-party, tror de e heminredning ska bli lite kul! :)

Nej, nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av Sex and the City! :)

Ha en bra dag!

Kommentera här: