Perfect home party

Här har dagen gått fort känns de som!

Var hos min kompis Sandra på homeparty för Perfect Home.
Jätte fina saker, verkligen!
Och de verkar vara bra kvalité på sakerna också.
Jag köpte ett nytt nyckelskåp och en brödbox.
Jätte fina! Det fanns mycket mer jag ville köpa men man får ju lugna sig lite nu när man börjar närma sig en flytt! De e snart bara en månad kvar!!
15 april får vi tillträda i vårt nya hus så den helgen går nog flytten för fulla muggar!

Nu sitter vi i soffan, vi har tittat på Ciderhus reglerna på tv och vi funderar på att åka till Uppsala och gå på bio.
Funderar på att se En gång i Phucket.

Om 2 veckor ska jag åka till Holland med Ungdomsensemblen. Vi ska hälsa på Anna som var utbytesstundent från Holland förra året och som var med och sjöng i kören under det året. Det ska bli jätte kul att få träffa henne igen och få se hur hon bor och se Holland.
Idag har jag mailat lite med Anna och fått veta lite mer vad hon har för planer och det verkar bli lite kul och spännande! Är det någon som varit i Holland som har nått tips på vad man borde se?


Hittade en bild på brödboxen jag köpte idag! :)

Nej, nu ska jag ta och fixa med lite grejer innan vi ska åka!
Ha en go söndags kväll!



Kommentera här: