Ny start!

Ja, nu var de länge sedan jag skrev nått.
Jag har haft så mycket med annat så jag har känt att jag inte riktigt orkade eller hann!
Jag är väldigt sugen dock på att göra om bloggen lite till utseendet och kanske försöka börja lite mer nu!
Det finns mycket som jag kan skriva om nu!

- Ska till Holland med kören och hälsa på Anna!
- Kören håller på en en ny konsert som ska vara med i Östhammars musikvecka, kommer bli super kul!
- Ska åka till Polen med utbildningen jag går och bla. besöka konfirmandgrupper, spännande!
- En rad kul grejer som händer på jobbet framöver
- Ska flytta till hus som jag och F nyligen köpt! (Bilder kommer när flytten sker!)
- Ska på en kul kurs i sommar och lära mig att spela orgel, lära mig mer dirrigering, bli bättre på piano och få lite sånglektioner!

Ja, jag glömmer säkert nått!
Men det är en hel del som händer som sagt!

Är det någon som vet någon som man kan anlita för att fixa till design på bloggar?
Jag är så kass på att göra de själv och har nog inte tid häller för den delen...

Ja, det här är kanske en ny start på bloggen, vi får se!
De vore ju lite kul att skriva! :)

Kramis! ♥

Kommentera här: