Nattsudd!

Här är det näst in till full rulle för min egen del ännu!
Har suttit och skrivit en tenta som skulle in idag!
Har liksom inte hunnit innan så nu fick de bli en sån där sista minuten grej!
Men jag tror att jag fick ihop de rätt bra iaf.
Får jag bättre på den här än på tidigare då kanske de e så att man arbetar bättre under press, inte vet jag...
Inte för att jag föredrar att göra som de blev nu.

Dagen har gått undan!
Jobbade mellan 10 och 16 och den tiden bara sprang iväg!
Efter det var vi till min lillebror som fyller år idag och fikade!
Smörgåstårta.... Mums!!
Och sen var vi även en sväng till pappa och pratade lite om huslånet.
Och de var väll den dan!

Imorgon är det en massa små saker som man skulle behöva fixa med, såna där lite tråk saker men som jag verkligen måste få gjort!
Skriva lönerapport, växla pengar till resan, skriva papper till banken osv.
Sen ska jag även träffa min syster och lille M de e ju alltid kul! :)

Nej, nu ska jag nog dra mig till sängen!

Ha de fint!

Kommentera här: