Lördag

Hejsan!

Här sitter vi i soffan och har precis kollat melodifestivalen och frågar ni oss så var det helt rätt låt som vann! :) Dannys låt var också bra så den had också fått vinna för oss, men vi gillade Loreen bäst.

Vi har annars spenderat eftermiddagen i Uppsala och inhandlat lit födelsedagspresenter till min lillebror som fyller år imorgon och till lille M som fyller på onsdag. Kan inte riktigt fatta att lillen fyller 4 år redan!
Och sen att min lillebror som fyller 27 år de e också lite konstigt!

Imorgon ska jag jobba. Vi ska ha träff för konfa assistenterna och sen ska vi ha KEX-möte.
Det är ett möte där man officiellt konstituerar en Svenska kyrkans unga förening och de ska vi göra nu!
Ska bli jätte spännande!
Sak bli kul att se hur de kommer funka och hur de kan hjälpa oss att utveckla vår ungdomsverksamhet! :)

Nej, nu ska jag ta och spela lite tv-spel.
Rocks hade 50% rea på hela sortimentet så jag köpte 3 spel för 500 kr!
Super billigt!

Kommentera här: