Fullspäckad dag!

Hallå!

Idag har man haft fullt upp!
Va till frissan på förmidagen. Slingning och klippning stod på schemat.
Blev jätte nöjd!
Jag har ju äntligen hittat en frisör som jag verkligen gillar!
Salong S i Salabacke i Uppsala.
Jätte trevliga och gör ett bra jobb, går alltid därifrån super nöjd!
Får lägga ut en bild på håret lite senare så att ni får se. :)

Sen kom vi hem, plockade med lite disk och så...
Sen drog vi en sväng och köpte en räfsa och en spade och så blev de lite trädgårds pyssel.
Ska bla. gräva bort massor med prästkragar som finns i rabatterna.
Visst, kan ju vara fina, men man vill ju inte BARA ha dem, och de sprider sig och tar över så nu åker de bort!
Ska spara rosor, pioner och löjtnanshjärtan och ev. någon lilja eller så. :)

Efter de tog F och städade i garaget och jag målade lite lister, de sista är på G! :)

Nu sitter vi och tittar på Allsång från Lisseberg och där är minsann en gammal Kultiselev med!
En kille som gick i klassen under mig när jag gjick sista året, han är såå bra!
Philip Jalmelid heter han och han ska spela Chess i Göteborg så gå och se de om ni kan! :)

Foten har väll blivit lite bättre, men jag känner att den är trött och lite stel just nu så blir nog ryggläge resten av kvällen. :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram!

Kommentera här: