Vintern slår tillbaka!

Här har det varit snökaos på morgonen!
Hade klipptid i Uppsala mitt på dan så jag var ju tvungen att ge mig iväg och de var en nervös start, när jag bara efter ett par meter får sladd och bilen var på väg mot ett staket, men den styrde upp sig och gick framåt istället, som tur va! Men sen när man kom till Hökhuvud så var de en krock där så där va de lite kö.
När den väl släpptes fram så fortsatte färden i 70 till Uppsla, jag valde helt enkelt att köra som en tant! Hälre komma fram än att åka i diket!
Men när man kom till Rasbo så va de som en kant och där vart de lite sol och de var inte särskilt mycket snö häller!
Och i Uppsala var de vårväder!
Skit skumt!

Ja, ja... Nu är man iaf hemma och är fin i håret igen! Känns bra!
Är verkligen super nöjd med min nya frisör!
Hon är så trevlig också! Lätt att prata med!
Stort pluss! :)

Nu ska jag ta tag i den här flytten!
Nej, vi har ju inte börjat packa än, men nu ska här börjas!
De e som lite svårt att veta var man ska börja och hur man ska lägga upp de, men nu tror jag att jag har en idé!
Så nu kör vi!

Hoppas att våren kommer på riktigt snart!

Puss å kram!

Kommentera här: