Tisdag kväll

God kväll!

Har haft en lite blandad dag.

Blev som helt slut på eftermiddagen idag så jag tror jag blev lite muttrig och små sur på ett möte jag hade i slutet av dagen så jag får kanske be om ursäkt för de senare...
Men jag hade andra möten under dagen som var bra och som gav nått känner jag.

Och på kvällen så var jag på Party Light kväll hos goa Ingela! Trevligt!
Och det snack som blev efter va speciellt trevligt! :)
Tack tjejer för ett bra samtal! :)

I alla fall så hade de så fina nya grejer nu på Party Light, fina vår dofter, fina lyktor och annat smått och gått så jag ska ha en egen kväll när jag har flyttat.
De blir trevligt! :)

Fick lite biljetter till min nästa resa som bär av till Polen!
Där ska jag möta konfirmand grupper i en Luthers församlig bla.
De ska bli spännande!
Ska ju skriva som en mini-rapport i slutet av resan som är baserad på nått i från resan så d blir spännande!

Kan ju avslöja att min senaste tenta som jag skrev på 2 timmar blev ju så där...
Fick ett E, de e ju godkänt, men knappt!
Nästa tenta ska jag försöka vara duktigare på och satsa på C, de skulle vara kul! A och B är ju jätte svårt men ett C borde jag kunna få tycker jag!

Nej, nu lite Sex and the City och sova!

Pöss!

Kommentera här: