Mikro-paus!

Hallåjsan!

Idag känns det lite segt! Är sjukt trött! Sov lite dåligt i natt... igen..undrar vad de beror på...
Och så måste man hem och försöka packa lite sen!
Men nått posetivt finns ju i de iaf. och de e att jag sen får ta en paus och så ska jag träffa 2 kompisar!
Har blivit lovad våfflor med glass!!
Muuuuuummmmmms!!!!!

Sitter på jobbet just nu och tar en en lite mikro-paus.
Har haft 2 sånge elever idag och så har jag hållt på att planera och fixa med konfaläger-stuff...
Imorgon så bör jag ringa till vårt boende och se över vår bokning...
Några har fallit bort och någon har kommit till och det har ändrat sig lite så de behövs ses över.
Tror faktiskt att de blir ett riktigt bra och kul läger i år.

Vi ska bo på Graninge stiftsgård, det är Stockholms stifts stiftsgård som ligger i Nacka, nästan i Gustavsberg.
Tyvärr!! så har den sålts, eller hur de nu va... Den ska iaf inte vara i drift mer...
Super synd tycker jag! Super mysig plats och perfekt läge om man vill göra saker med konfirmander i Stockholm men inte vill bo mitt i stan.
På lägret ska vi i alla fall besöka Fryshuset, Clara församling vi ska gå och se Jesus Christ Super Star med Ola Salo och vi ska göra ett besök på Grönan, bla.
Vi ska göra en hel del annat också...
Där ibland KONFAKAMPEN!

Det är en liten mini tävling vi har med massor av grenar i och den kan hålla på hur länge som hällst, vi startade redan i höstas på upptackts lägret och har väll hållt på sedan dess, inte så mycket i terminerna, men det händer.
På lägret har vi en kväll då vi har massor med olika frågor och uppdrag man kan göra och där man kan tjäna in hur mycket poäng som hällst!
Och de e sådan här grenar som typ alla kan klara.
Skriva en sång om ledarna, sjunga en psalm, leta reda på saker, svara på gåtor... ja, lite sånt...
Brukar bli en riktig stämnings höjare!

Nej, nu börjar de nog bli dags att återgå till arbetet!

Vi hörs ikväll!

Ska ta lite bilder när jag kommer hem som jag ska lägga upp senare! :)

Kram, kram!

Kommentera här: