Lugn vecka

God morgon!

Här är det lugnt som i en filbunke!
Super skön morgon!
Sitter och tar det lite lugnt i soffan en stund innan det är dags att dra i väg till jobbet.
De blir en ganska lugn vecka. Hade tänkt från början att jag skulle fylla tiden med massor av saker, men jag bestämde mig för att ta det lite easy istället.
Känns som ett klokt beslut, då kan man få undan allt de där som man inte hunnit få undan tidigare.

Igår blev det packning!
Packade ca. 10-13 lådor, eller nått sånt!
Plockade även ner alla tavlor på övervåningen så nu ser det kalt ut!
Men även om man kan tycka att 10-13 lådor låter mycket så står det mycket skit kvar!
Fattar inte att man har så mycket grejer!
Men jag ska fortsätta ikväll och hela veckan så långsamt ska allt ner i lådor!
Den här gången ska jag inte springa med en massa kassar och byrålådor fulla med grejer!

Fick en inbjudan igår till en Party Light kväll ikväll, så det ska jag iväg på!
Ska bli trevligt!
Tror jag ska satsa på någon ny doft på ljus den här gången! :)

Nej, nu blir det en sväng med hunden och sen är det nog dags att dra sig till jobbet!

See ya!

Kommentera här: