Konserter

Ja, nu har man blivit en riktig natt-suddare!
Jag somnar nu mer inte före kl. 2...
Vet inte om de e att man ligger och tänker på flytt och så eller varför...

Ja, idag har jag haft ett riktigt bra och trevligt möte med en dam vars makes bgravning jag ska sjuga på om ett par veckor.
De var så trevligt och vi hade så mycket att prata om och de var ett fint samtal!
Jag gick där ifrån aldeles uppfylld av de! :)

Och på kvällen så har jag övat kören och vi har nu börjat på de lite mer avancerade sakerna i vår konsert och de gick riktigt bra tycker jag! Känner att de kommer bli bra de här! :)

Imorgon så ska jag börja med barnkörens konsert!
Vi ska göra en Astrid Lindgren konsert.
Ska bli mysigt!
En liten konsert i församlingsgården i Östhammar 6 juni blir de.

Nu börjar de närma sig!
Flytten kryper bara närmre och närmre!
2 dar kvar!
Nej, försöka sova kanske...

Kommentera här: