Glad Påsk!

Glad Påsk!

Eller som många av mina kyrk-kompisar skrivit på facebook: Glad Uppståndelsedag!
För er som inte vet de så är det då idag som Jesus uppstår och går om kring ch visar sig för folk ända fram till Kristi Himmelfärdsdag.
Blev lite fundersam i natt när jag mitt i ntten hörde kyrkklockorna ringa, men så kom jag ju på de att de var ju mässa i kyrkan i natt.

Ja, nog om de!

Jag var hos svärmor och käkade igår. Trevligt och god mat va de! :)
Och på kvällen så fortsatte packandet!
Och idag ska jag göra ännu mer!
Har börjat gå igenom saker och kastar sånt man inte har sett röken år på alla år som vi bott här, tror ju inte att jag kommer att sakna de!
Ja, jag kastar inte allt för vissa saker har helt enkelt legat bara för att vi inte har haft plats här och vissa saker ska jag skänka till röda korset eller låta några av kör tjejerna kolla igenom om de e nått de vill ha (kläder då framför allt).

Har nu på morgonen legat och titta lite på tapeter.
I nya huset så behövs nämligen vardagsrummet tapetseras om med en gång bara för att de var så slitet så jag behöver hitta nått snarast.

Nej, nu ska jag ta och göra lite sen frulle!
Har sovit så dåligt i natt så jag har legat kvar och små sovit!

Kramis!

Kommentera här: