Hemtenta och resention.

Sitter på jobbet och håller på med min hemtentamen. Lite svårt, fast jag vet inte... de har flytit på lite ändå tycker jag... Har fått ihop 1 och en halv sida redan och de får vara max 3 så jag vet inte om jag bara har förstorat upp de i mitt huvud eller om jag faktiskt har fattat! Jag tycker att jag har fått ihop ganska bra, men vem vet... Jag kanske blir underkänd, jag kanske har missuppfattat allt! Haha... Jobbigt!!

Ja, filmen igår var faktiskt rätt kul!

Den handlade om 2 par där makarna stirrade på andra brudar fast de var med sina fruar och trodde att de var jätte diskreta fast fruarna vet om de! Efter att ha varit på ett party hos några bekanta där männen gör bort sig TOTALT så får en av männen en frisedel från äktenskapet över en vecka och den andra mannen blir så avundsjuk så han försöker manipulera sin fru att han också ska få en frisedel men han lyckas inte med e, men efter att han blivit gripen av polisen i ett pinsamt skede så lyckas han få frisedel även han! 
Fruarna tar barnen och åker till den enes föräldrar och där träffar de ett baseball lag som de börjar hänga med och festar med osv.
Makarna tänker att de ska festa och ligga med brudar men de blir inte riktigt som de tänkt sig...

Ja, helt klart en skön film som jag kan rekomendera en söndag när man känner att man bara vill skratta!



Ikväll så blir de kanske lite Zuumba, jag var på en klass förra veckan och de var ganska kul så de e något som jag funderar på att fortsätta med. Men vi får se hur man känner när man kommer hem, har ju en del man skulle kunna ta tag i hemma med. 

De e i alla fall ett riktigt skit väder idag!!! Fy för de! 

Nej, ha de gött! De ska jag försöka iaf. :)

Puss å kram!! 

Kommentera här: