1:a träffen!

Första kurstillfället är avklarat.
De var nog inte riktigt vad jag hade tänkt mig...
Jag tänkte mig nog mer att de skulle samtalas eller föreläsas om böckerna mer, men de var mer ett samtal som visserligen kan hittas i böckerna men de hadlade inte direkt om böckerna... om ni förstår...
Vi gjode en analys om hur de var förr och en om hur de är nu och samtalade om ungdommars förutsättningar i dagens samhälle, vilket i och för sig var ett jätte spännande samtal.
Så de var annorlunda än vad jag tänkt mig, men ändå intressant.
Nu har jag 3 veckor på mig att läsa litteraturen och göra min hemtenta!
Den är 3 frågor lång och fär vara max 3 sidor lång... Men de e kluriga frågor med mycket egna tankar och värderingar, och sånt har jag lite svårt att formulera på papper, så vi får väll se hur de går...

Hade första träffen med kören idag.
Vi samtalade om vad vi ska göra framöver och lyssnade igenom de första lilla projektet vi ska göra.
De blir nog en kul höst tror jag.
Har lite spännade nya saker för mig. :)

Förresten!
Har ÄNTLIGEN kommit igång med min gardurobsrensning!
Och jag har varit lite brutal!
Men nu åker massor med saker som jag kanske har hängt fast vi av sentimentala skäl, plats för nytt!
Behöver skaffa in en del saker i en större storlek har jag insett för att de ska sitta bättre helt enkelt! :)

Nej, dags att försöka sova lite tror jag!

Ha de!

Kommentera här: