18 september

Hade skrivit ett inlägg igår och så hade jag tydligen glömt att lägga ut de, men nu finns de här under.

Vi var och såg Jägarna 2 igår och den var bra!
Helt klart se värd!

Idag så har jag varit och övat sång inför begravningen äv kära D på torsdag.
Och de kommer att bli tufft!
Började gråta bara av övningen, så vi får väll se hur de går!
Som tur är så har jag med mig Marcus som kan rädda mig om jag måste bryta lite.
Kanske är de bra att jag gråternu då kanske jag inte måste göra de då!

På eftermiddagen har jag lagat mat.
Gjorde lasagne som jag måste säga att jag själv blev väldigt nöjd med!

Och nu går både diskmaskin och tvättmaskin och söndas lugnet börjar långsamt hitta fram!

Ikväll ska vi se på ännu en film: Hall Pass heter den.
En komedi. Får skriva mer om den sen!

Nej, nu ska jag äta lite marknads godis och göra lite sista fix innan de blir film time!

Ha en skön söndag!

Kommentera här: