Snurrig dag!

Har varit en tok snurrig dag!

Vaknade, tittade på klockan och fick panik!
Ja, som så många andra så hade jag ingen aning om att man skulle ställa om klockan i natt...
Så då kunde man ju lägga sig en stund igen!
Sen körde jag Maria ut till Börstil där hon och Maja skulle öva med Star finalisterna.
Igår kväll kom jag på att jag glömt skriva att de skulle ha med sig matlåda, så jag fick åka och fixa de!
Sen hade jag också glömt att skriva att de skulle ta med sig låtarna på egna skivor idag så de hade inga låtar med sig så jag fick fixa de med!
Sen var de hem, käka lite frulle, duscha och iväg på Living and room party hos Marie.
Trevligt! Fina grejer och gott fika!
Sen var de tillbaka till Börstil, låsa och så hem igen!

Nu sitter jag här i soffan och softar lite. 
Vi ska åka på bio om en stund!
Blir mysigt! 

Imorgon blir de jobba. Skulle nog gärna stanna hemma och sova lite och bara chilla, men men...

Nej, åter till soffan! :)

Kram! 

Kommentera här: