Samanfattning

Har varit lite frånvarande på bloggen, lite tidsbrist och lite idé brist... Men nu kanske man ska försöka dra igång igen! De e ju ändå lite skönt att skriva av sig ibland! :)

Idag har jag varit med Maria och Sara i skogarna runt Bärlinge och gjort ett reklam gigg.
Bygdegårdarnas distriktsstyrelse hade samankallat till en träff med de som ansvarar för kulturfrågorna och så hade de dragit ihop lite olika underhållning som insperation.
De var litekul att sitta och titta på lite olika underhållning från olika håll runt Uppsala.

Just nu är de så mycket som händer så jag vet kanpt när jag är ledig!
Imorgon är jag bjuden på ett hemiredningsparty,
på måndag är de jobb,
tisdag jobb och ljusparty på kvällen,
onsdag sångdag med en liten konsert på kvällen,
torsdag resa till Ahlborgen med konfirmander,
fredag Star 2011 final,
lördag sjunga i 2 kyrkor,
söndag är jag ledig... tror jag...
Och de e bara den här veckan...

Tror jag måste se över min kallender och försöka planera om lite för att få lite mer ledighet annars tror jag inte jag kommer mäkta med!
Min mage har de senaste dagarna börja säga ifrån, så man ska nog passa sig!

Förresten!
Jag var på konsert i torsdags!
Såg Within Temptation! Har väntat ett helt år på dem!
De skulle ha varit här för ett år sedan men då blev sångerskan gravid så de ställde in och flyttade fram ett år!
Sååå bra!
Jag älskar hennes röst!
Lägger ett klipp nedan! :)

Nu ska jag se klart filmen jag sitter och tittar på tillsammans med Sara och Maria! :)

Puss å kram!



Kommentera här: