Måndag 3 oktober

I helgen så var jag ut på krogen (hör och häpna!) med mina storasyskon.
Vi var på Bowlan och lyssnade på Björn Rosenström.
Super kul hade vi!

Och igår så var jag och F till Uppsala och kika lite och så käkade vi på ett italienskt ställe på Gränby Centrum, JÄTTE gott tyckte jag att det var! F åt pizza och tyckte väll att den var så där, men pastan som jag käkade var super!

Sen var vi till mamma och pappa och hälsade på en sväng och på kvällen så spelade vi Bingolotto.
Vi har gjort de 2 gånger nu på senaste och de e lite mysigt alltså... Jag kanske är lite "tantig" men de e lite så där lagom att sysselsätta sig med en söndag om man inte ser på film på något vis.
Jag vann inget men F vann två skraplotter.

Idag har jag jobbat, har en praoelev den här veckan och hon ska få prova på lite olika delar av vår verksamhet så idag har hon varit med en av våra kantorer och hjälpt till när hon har haft 3 små konserter. Jag åkte med jag med i fall att hon ville ha sällskap och för att hjälpa till jag med. De var väldigt svårt! Och de var mycket att göra! Ibland så kunde de vara typ 7 olika moment som skulle göras samtidigt!
Men vi har också varit ute och satt upp affisher.

Nu ska jag bara ligga på sängen och dricka juice och se på TV!! :)

Pöss!

Kommentera här: