Resumé

Hoppas att alla hede en mysig 1 advent!
Jag hade de iaf.

Först var jag i Valö kyrka och där sjöng min lilla barnkör Gloriakören lite advents musik, de vart jätte fint!
Sen var jag till Östhammar och där var Ungdomsensemblen och konfirmanderna med och de blev en lucia krönt och sedan sjöng de 3 sånger, de vart också fint!
Sen var de julskyltning med familjen.

Ja, och i lördags så var vi på julbord i Granhälla med min familj.
God mat, och trevligt sällskap och underhållning!

Idag har jag haft en ledig dag, mycket skönt!
Tog en härlig, men kall promenad med hunden i en och en halv timme, hade tänkt hälsa på min farmor, men hon var tydligen på bingo!
På kvällen så har vi varit på husvisning i Gimo.
De var ett helt klart intresant hus. Så vi får se hur de blir med de. :)

Ja, nu ska man väll försöka sova lite så man orkar med morgon dagen och resten av veckan!

Kram!

Kommentera här: