Låsa bloggen?

Jag har så mycket jag skulle vilja skriva om... Jag har så många kännslor och så som jag skulle vilja lägga av mig, men jag vet inte om jag vågar lägga de så här öppet!
Jag vill inte hamna i bråk eller en massa strul pga. mina kännslor.
Samtidigt så är de MIN kännslor och de borde jag inte behöva be om ursäkt för, de e mina kännslor och de kan jag inte rå för, för så är de väll ändå. Man rår ju inte på sina kännslor de kommer ju bara som ett brev på posten!
Jag känner liksom att jag bär runt på mycket ilska och sorg så jag skulle behöva lägga ifrån mig de och då känner jag att de här skulle vara ett alternativ. Kanske att man skulle sätta ett lås på bloggen eller om man kan ha en kattegori eller nått där jag kan skriva om de och bara få vara sur, arg och ledsen!
Någon som har ett bra tips?

Kommentera här: