Höstlov del 1

Idag gick dagen snabt på jobbet!
De var som att man kom dit å så vips så var de lunch och vips så va dagen slut!

Hade lite extra övning med kören på eftermiddagen inför Star.
Vi ska köra lite musik ur vår Glee konsert.
De blir nog bra, de låter bra iaf. :)

Annars så har jag mest gjort lite planering av de som komma skall i veckan.

Imorgon så ska jag och T ha en sångdag på jobbet.
Vi har bjudit in öppen i åldrarna 14-18 år att vara med på en dag där man får jobba med ett solo över en dag.
Man får dels teknisk hjälp, dels scenisk hjälp och sen avslutar vi med en konsert i kyrkan på kvällen där vi visar upp vad vi arbetat med under dagen.
Tyvärr har de inte varit något större intresse.. :(
De e bara 4 som anmält sig så jag ochT får hoppa in och fylla ut konserten lite, men de blir nog bra i slut ändan!
Kanske är de så att de e så mycket annat så folk är upptagna eller så vill de bara vara lediga... inte vet jag... Tråkigt är de!

Ikväll ska jag på ljusparty med en vän. De ska bli mysigt. De brukar vara så fina ljus och så blir de ofta lite fika och snack så de ska bli kul! :)
Så nu får man ta och fixa lite middag och så sen blir de till att ge sig iväg!

Kram!

Kommentera här: