Åter till vardag!

Nu är höstlovet över och saker och ting kan återgå till de mer normala. Känns skönt!
Håller just nu på med att jobbar med körens julkonsert som blir som de tidigare 2 åren i Valö kyrka fredag innan 3:e advent (9 december alltså) med jultalrik efter.
Har inte varit riktigt taggad men nu känner jag att jag börjar komma igång!
Ska bli ruggit kul!

I fredags så var det final i Star 2011.
Star är Östhammars kommuns egna sångtävling för dem i åk. 7-9.
De gick bra, det finns saker som man behöver se över och förbättra med i helhet så är jag nöjd.
Vann gjorde duktiga Isa som sjöng I love rock and roll och Fields of gold.
Får visa klipp senare, vi ska väll lägga ut alla på youtube sen. :)

Imorgon så ska jag ut på en liten tripp i jobbet igen, ska till stiftsgården i Undersvik och avhandla del 2 i min kurs jag läser (religionsdidaktik med inriktning på konfirmandarbete). Ska bli spännande. Har läst riktigt intressant litteratur den här gången så de blir spännande! :)

Nu ska jag ta och arbeta vidare!
Mickro paus för att komma vidare behövdes! :)

Kram!

Kommentera här: