Intensivkursen del 5

Idag började dagen med teoriprovet som jag klarade!
De känns jätte skönt!
Och med en god marginal också! :)

Sen har jag haft en dubbel lektion med en ny lärare idag.
Och de var också bra! Han såg mina problem och hjälpte mig jätte mycket med dem!
Han tog tag i växlingen med en gång.
Han lät mig gasa på och sen visade han och kommenterade och sa precis hur jag skulle göra och de funkade jätte bra. Så nu känns allt mycket bättre!
Super skönt!
Jag ska ha en lektion till idag och då med min ordinarie lärare så då ska jag verkligen koncentrera mig föröka att verkligen göra så som den här läraren sa.

Just nu så sitter jag och Robin och bara slappar på fängelset.
Tittar på tv och bara har det lugnt och skönt!

Jag har bokat in lite körlektioner i juni på körskolan i Östhammar nu för de var de tidigaste de hade  och så ska jag köra som tusan med F och min pappa!
Ska börja kolla på tider för uppkörning också så ska de nog gå bra! :)
Känner mig lite mer hoppfull idag!

Ikväll ska vi som har varit här samma veckor gå ut och käka för att en fyller 30 år idag. Ska bli lite kul! :)

Nej, nu ska jag ta och kika lite på tv!

Puss å kram!

Kommentarer:

1 Annelie:

skriven

Connys i östhammar är ju totalt värdelösa som körskola =/ eller ja, i alla fall Jimmy som körlärare.. Men vad jag har fattat så är inte han kvar (och tur är väl det).

Jag gick där först, fick byta körskola för att han bara nötte på samma stadie hela tiden. Så 5 lektioner vart 15 innan jag "fick" byta för dem = gjorde allt bara för att tjäna pengar..

Jag skulle bara ta 5 lektioner bara för att kolla upp vad, som de ansåg, jag behövde träna mer på.

De trodde att det var första gången jag satt bakom ratten, vilket det INTE var..

Kommentera här: