Intensivkursen del 4

Jag har inte hunnit med att skriva den här veckan för jag har haft fullt upp med plugg och så, men nu så tänkte jag passa på att berätta lite om hur de går för mig.
Och som de är just nu så tror inte jag att jag ska ta nått körkort.
Helt seriöst.

De har gått ganska bra innan. Jag har lärt mig massor och de har gått framåt tycker jag själv.
I måndags när jag körde med min lärare så gick de bra och han tyckte att jag hade blivit bättre.
Men sen igår!
I N G E N T I N G gick som de skulle!!
Och hela lektionen avslutades med att min lärare säger: Jag tycker inte att du ska köra upp på fredag. Jag tycker inte att du är redo. Och de kan jag köpa för de känner jag själv, men jag fick sån panik för nu är de ganska många elever på skolan och jag hade inte ens fått alla mina 15 lektioner inplanerade och på listorna såg de gnaks fullt ut så jag visste inte hur de skulle gå!
Jag gick tillbaka till fängelset och bara bröt ihop!
Jag ringde F och jag ringde pappa och de sa bara: SE TILL ATT FÅ DINA LEKTONER! DE HAR DU BETALT FÖR!

Så en stund senare gick jag ner till skolan och sa till ägaren som sitter i receptionen att nu har jag bestämt mig för att jag tänker inte köra upp för de säger min lärare att jag inte är redo för, men jag vill ha mina 15 lektioner!
Och då bokades alla in!
Och då kändes de bättre!


Idag så har vi varit och kört halkbana.
De var rätt kul. Lite pirrigt för man hade liksom ingen aning om vad de innnebar, men de var verkligen kul och de som höll i de var skit roliga och väldigt bra lärare och var väldigt duktiga på att förklara osv.
Sen åkte vi tillbaka till Falun (halkan var i Grängisberg, nära Ludvika).
Och då skulle jag ha lektion och den gick ju om möjligt ÄNNU sämre!!
Så just nu känns de som att de bara går bakåt!
Jag kommer för fort i korsningar, växlar för tidigt eller för sent. Jag fattar verkligen inte alls när jag ska växla och på nått sätt känner jag: Jag har snart haft 15 lektioner med en bra lärare och jag vet fortfarnade inte hur och när jag ska växla, de här kommer aldrig att gå!!
Allvarligt! Der kommer aldrig gå. Och visst 15 lektioner är inte mycket men jag borde iaf veta NÄR jag ska växla!
Och visst vissa behöver fler lektioner än andra men jag vet inte om jag vill lägga 100.000 eller mer på mitt körkort. De vet jag inte om de är värt!

Så just nu sitter jag och överväger att lägga ner de här.

Visst jag har kommit jätte långt!
Jag har båda riskutbildningarna, imorgon skriver jag teorin och jag har kört en hel del.
Men de känns inte som att jag kommer någon mer vart. Min hjärna kopplar inte ihop allt.
De bara går inte!!

Nu kommer vissa tycka att jag bara gnäller och är tok negativ men jag tror verkligen inte att de här kommer att gå vägen. Jag får inte ihop de!

Mer än så här vill jag inte säga nu.
Jag ska grubbla på saken.

Kram!

Kommentarer:

1 linda R:

skriven

Det har väl blivit förmycket. Ta en kväll utan att ens titta på en bil så ska du se att det går bra! Du kommer klara det galant!!!! jag jåller tummarna för dig. kram

Kommentera här: