Onsdag = Kör övning

Älskar att ha sovmorgon!

Idag är det onsdag och onsdag = Kör rep med värdens bästa kör! :)
Idag ska vi göra slut tuchen på Lean on me och sen börjar vi med True colors.
Ska bli roligt att börja med nästa sång!
Har tittat över all sånger lite mer nu och dt är kanske 2 st till som är i klass med Lean on me sen är resten liiiiite enklare.
En jobbig sak är att jag måste sätta mig och transponera 3 st låtar... Backtracksen som jag köpt är nämligen i den tonar som Gleegänget använder men noterna som jag har hittat har de av någon anledning bestämt sig för att transponera... Visst jag kan förstå låten No Air som går i den sjukt jobbiga tonarten Gb.... (Gess för er som inte är så haj på det här med tonarter har 6 st förtcken och ju fler sånna deto krångligare blir det att notera)
Jag kommer att bli så sjukt trött i mitt huvud när jag börjar med dessa låtar! Man blir liksom aldeles förvirrad när det är så.

Har ni följt Top Model förresten?
Jag blev så sjukt irriterad sist!
Varför i hela världen väljer de att ha kvar en tjej som inte ens har en färdig runway-walk färdig?!!!
OK! Hon tar bra bilder och är spännande, men hon är ju som en sluten mussla!
Hon säger ju inget hr ingen personlighet och jag tycker att hon är inte speciellt vacker häller!
Ok, Chelsey kan jag förstå att de hade kvar och jag håller nog på henne nu för hon har ju erfarenhet och är väldigt duktig, men de skulle ju ha haft kvar Kayla!!!
Hon är ju helt fantastisk!!

Kommentera här: