Blommigt till våren

Idag har jag varit på banken och fixat lite med mina pensionsspararande och pratat lån till körkort. De gick bra så nu är d bara att betala och åka dit som gäller! :)
De närmar sig nu! Ska bli riktigt kul!
Hoppas de går bra! Skule vara skönt med körkort till sommaren!

Om en liten stund ska jag gå och fika med en bekant som jag inte träffat på jätte länge!
Vi träffades förra helgen och pratade lite och efteråt så kände vi båda att de skulle vara kul och träffas och prata vidare lite. Så idag blir de av, de ska bli trevligt! :)

Sen ska jag träffa Chrille, vi ska öva lite till en spelning nästa vecka. Soccarna ska ha årsmöte och vi ska spela lite för dem, så vi ska öva lite på några låtar till de. :)

Annars så är de en ganska lugn dag. Är ledig idag, från början var de så att jag planerade att åka och hälsa på lilla M idag som fyller 3 år idag men han ska ha kalas på lördag och de verkade som att hans mamma och pappa var upptagna med annat idag så de blev en ledig dag bara, ganska skönt!
Jag har väldigt mycket komptid så jag försöker ta ut lite här och där för att få ner de, mycket kommer gå till veckorna då jag ska till körskolan! :)

Igår kväll satt jag och kikade runt lite på ellos.se och jag hittade en kofta som jag har letat lite efter.
Jag har fått för mig att jag skulle vilja ha en blommig kofta till våren och jag hittade en som jag tyckte var söt, så jag slog till på den! :)
Vad tycker ni?

Kommentera här: