Minnet sviker...

Ibland undrar man vad de är för fel på ens huvud alltså!
Jag har letet i flera dagar nu efter en not som jag har haft i flera år och den finns INGEN stans! Så jädra drygt!
Jag har letat på jobbet där jag har haft den, men där finns den inte.
Jag har letat hemma i min hylla som jag har alla mina noter och pärmar för viktiga saker, men nej... inte där häller!
Så just nu funderar jag på var jag kan ha gjort av denna not, eller det är tom. ett häfte...
De verkar som att mitt minne sviker mig totalt denna gång!
Annars så har ju jag alltid sten kolla på sådana här saker!
De e väldigt olikt mig!


Sitter på jobbet och gör lite planeringar för olika aktiviteter.
Bla. för kören, vi kommer att behöva ha lite extra rep och så inför nästa konsert.
Och så är de konfadag på lördag och då ska de köpas in lite grejer och fixas.
Och så blev jag väldigt överraskad över att jag tydligen är helt själv med konfirmanderna idag!
Vi är ju normalt 3 st. ordinarie som arbetar och delar på lektionspassen men jag har inte fått någon info om att den som skulle ha idag skulle vara borta så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Man hinner ju liksom inte läsa in mig på ett helt kapittel i deras bok och sätta ihop en lektion från den på en dag.... Så just nu så tror jag att de får bli lite annat som händer idag. Lite drama övningar och lekar!

Nej, nu ska jag ta och fortsätta med de jag höll på med!
En liten tänkar paus kan behövas ibland! ;)

Kommentera här: