Stressnivån ett par hack ner!

Idag känns de som att man har jobbat på riktigt!
Visst de gör jag varje dag, men de känns som att jag fått mycket gjort!
Och de har jag nog också.
Jag har fördelat solon till tjejerna. Jag satt hela förmiddagen och funderade och lyssnade och tänkte och nu har jag lagt fram ett förslag och jag tror att de blir bra.
Sen har jag letat fram och fixat ett schema med solotider för tjejerna.
30 tider fram till påsklovet har jag fått ihop.
Så då ska alla kunna få 2 solotider i var fram till påsk och sen kan vi nog få till en tid till ivar fram till konserten så de känns som att de kommer att kunna få bra med hjälp på sina solon den här gången! :)
Och så har jag fixat till och uppdaterat repshemat.

Sen har jag också jobbat en del med konfadagen till lördag.
Så nu finns det plattor att måla på och färgen hämtar jag imorgon, så snart är de klart också! :)
Och så hann vi få till en liten reptid med kantorn från Österby och få öva en ny mässordning som vi skall använda i helgen. Mycket fint var de! :)

Så nu känns de som att stressnivån för vissa saker har gått ner ett par hack! :)

Just nu så sitter jag och bara varvar ner en stund i soffan och lyssnar på lite skön musik.
Ska snart laga mat, men först ska jag hämta ett par paket som jag har ligger!
Har köpt 2 st. kjolar. Den ena ska jag ha som under kjol på en gammal klänning som jag har fått efter min mormor. Den andra ska jag ha i sommar, jätte söt sommar kjol, visar senare! :)

Ha en trevlig torsdags kväll! :)

Kommentera här: