Skön musik!

God förmiddag!

Här har vi varit igång en stund. F ska ha besök av några jobbar kompisar och sen ska de gå och bowla så vi har städat lite.

Just nu sitter jag och lyssnar på Ann Hampton Callaway och Liz Callaway på Spoify, det är de som sjunger introt till The Nanny. De har gjort ett grymt medly med väldigt blandade låtar! The Huge Medley:Sisters/The stepsister´s lament heter de, lyssna gärna på de! :)

Ikväll blir det melodifestivalen för mig. Maria kommer och gör sällskap också, så de blir trevligt! :)
Tänkte att jag skulle ta en rejäl promis med hundarna idag med de är ju toppen väder! Våren är på ingång känns de som! Även om de kommer små snöbyar emellan, de får ju inte ligga kvar så de gör inget! :)

Nej, jag ska ta och göra någon forma av sen frukost/lunch nu tror jag! :)

Ha en toppen dag!



Kommentera här: