Lovely ledig dag!

Det är underbart med lediga dagar!
Inte bara för att man får vara hemma och vila upp sig och bara ha de skönt utan också för att man hinner med att städa och fixa med tvätt och annat sånt som hamnar lite efter annars.
Just nu så går den andra tvätten för dagen, golvet är dammsuget, det var stoora högar av hundhår!! och så har jag plockat undan lite högar här och där. Sköööööönt!! :)

Helgen aktiviteter har gått bra!

I fredags var vi på middag hos vänner, riktigt trevligt. 2 små bebisar var med också - såååå söta!

I lördags var det dags för kontraktsdagen för konfirmander.
Den gick bra i stort sätt. Vissa saker hade kunnat bli bättre.

Och i söndags var kören med och tävlade i UKM, de gick inte vidare, men de sjöng super bra!
Alla var inte med, men de 8 som var, skötte sig super bra!!

Just nu sitter jag och väntar på min pappa som ska hämta upp mig så ska jag följa med hem till mamma och pappa och hälsa på idag. :)

Kommentera här: