Info till er som var med i Star 2010

Idag är det full tecknad dag!
Jobbar just nu, har hållt på med både Lean on me; som man alltid kan finslipa på själv, och True colors som kören börjar jobba med imorgon.
Idag kom även soffan till Barn- och ungdomshuset, så den har jag varit med och byggt ihop och ställt på plats, så nu är de bara "piffet" kvar i ungdoms rummet.
Snart ska jag ta och gå och prata TV med en av våra lokala försäljare till rummet.

I eftermiddag är det även, vad jag tror är den sista träffen med Musikkomitén inför Musikveckan. Jag tror att programmet i stort sätt är klart. Ska bli kul! Jag ska försöka gå på flera av dem tror jag, de känns som ett bra program! :)


Jag har en information till er som var med i Star 2010, förresten:
Ja, finalen filmades, men det var inte på min kamera och den kamera som det filmades på är återlämnad och jag vet inte om filmen finns kvar så jag vet inte om de kommer att komma några filmklipp från Star, det beror på om filmen finns kvar.
Jag ska försöka ta reda på de.
Men sen är det inte jag som lägger ut filmerna så det beror på hur den som gör det har tid och möjlighet att fixa de. Så det är det enda besked jag kan ge, jag vet inte mer än så just nu!

Nej, nu ska jag ta och återgå till jobbet. Nu fick jag nog en ny idé ;)


Kommentera här: